четвер, 18 травня 2017 р.

ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В ІНТЕРНЕТІ

ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ
В ІНТЕРНЕТІ
Я не надаю жодної особистої інформації (ім'я, вік, адреса, номер телефону, номер школи, місце роботи батьків) без згоди батьків.
Якщо я отримаю інформацію, що змусить мене почуватися некомфортно, то одразу розповім батькам або вчителю.
Мої батьки знають усіх, із ким я спілкуюся в Інтернеті.

Я ніколи не погоджуся зустрітися з людиною, з якою познайомився/познайомилася в Інтернеті, без попередньої згоди батьків.
Якщо я вирішу зустрітися з цією людиною, то це буде людне місце, і я запрошу одного з батьків.
Я ніколи не вишлю свої фото людині, з якою познайомився/познайомилася через Інтернет, не порадившись із батьками.
Я не відповідатиму на листи чи прохання, що викликають у мене відчуття дискомфорту або сорому.

Разом із батьками ми встановимо мої правила роботи в Інтернеті: час та сайти, які мені дозволено відвідувати.

Немає коментарів:

Дописати коментар